20/04/2021

Us informem que el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), núm. 8389 de data 19 d'abril de 2021, del qual us adjuntem l'enllaç, publica l'anunci d'Informació Pública del Projecte constructiu de rehabilitació de la xarxa topograpo i instal·lació de nous equips de potabilització, als termes municipals de Torroja del Priorat, Morera de Montsant, Poboleda, Gratallops, Porrera i Cornudella de Montsant (el Priorat) i de la llista dels béns i els drets afectats per les obres, clau: LAB.00163/01.P-AP20-01.